Veelgestelde vragen

Onderstaand vind je antwoord op de meest gestelde vragen aan Krafti. Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op. Je krijgt sowieso binnen één werkdag een reactie van ons, vaak sneller!

Hoe kan ik bij Krafti betalen?

Je kunt bij Krafti een keuze maken uit de volgende betaalopties:

  • iDEAL (Nederlandse klanten)
  • PayPal
  • Handmatig overschrijven

Levertijd: hoe lang duurt het voordat mijn product wordt verzonden?

Op de productpagina staat bij ieder product vermeld hoe lang het duurt voordat uw bestelling wordt verzonden. Heeft u het product eerder nodig of wilt u een spoedbestelling plaatsen? Dit kan vaak tegen een geringe meerprijs. Neem daarvoor contact met ons op.

(Hoe) kan ik een bestelling retourneren of annuleren?

Als consument heb je het recht om je aankoop gedurende 14 dagen na ontvangst van je bestelling te retourneren. Dit heet het ‘herroepingsrecht’. Je kunt hier gebruik van maken door contact met ons op te nemen. We sturen je dan instructies toe om je bestelling aan ons terug te sturen. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

Let op: het herroepingsrecht geldt niet voor gepersonaliseerde producten. Zie voor meer informatie onze algemene voorwaarden. Ben je niet tevreden over je bestelling? Neem dan alsjeblieft altijd contact met ons op, dan proberen we samen een oplossing te vinden.

Ik wil een gepersonaliseerd product bestellen. Kan ik eerst een digitale proef ontvangen van het eindproduct?

Jazeker! Vermeld dit als opmerking bij je bestelling en we sturen je een digitale proef van je bestelling alvorens we tot productie overgaan.